Formació Prematrimonial

MATRIMONI

Les parelles que volen contraure aquest sagrament han de passar pel Despatx Parroquial (dilluns i divendres, de 18 a 20h), on se’ls donarà tota la informació. En principi es reserva el dia i hora triats en funció de les possibilitats del calendari parroquial (normalment en dissabte, matí o tarda).
La preparació inclou elaborar l’expedient matrimonial, amb la documentació que es requereix. I també una preparació que es fa participant en unes sessions de reflexió. Quan els nuvis acudeixen al despatx parroquial se’ls informa de les dates d’aquestes sessions. Un cop realitzades, es completa l’expedient i es fa la preparació pràctica de la celebració: lectures, música, pregàries, consentiment…
Convé acudir a la parròquia a primers d’any per tenir temps de preparar-ho tot amb temps.

La Parròquia compta amb un equip de matrimonis que fan l’acolliment de promesos.